BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Stebuklinga sunka

2011-01-23

Per teliką rodo kažkokias Vynotekos siūlomas Noni sultis. Pirmakart kai pamačiau kainą, žagtelėjau - 49,99 Lt už buteluką. Gal klaida, gal 4.99? Nu bet ne, tą kainą matau vėl ir vėl. Jėzuliau mieliausias!

Pagūglinam - na žinoma, tai dar vienas stebuklingas duper-puper maistas-vaistas nuo vėžio ir kitų baisių kvarabų. Pasirodo, nenaujas dalykas, jau senokai platinamas privatininkų. Internete komentatoriai pliekiasi - vieniems padeda, kiti sultis šūdu pravardžiuoja.

Juo tolyn, juo labyn stiprėja jausmas, kad jei produktą smarkiai reklamuoja, nėr jis toks ir geras. Kur žmogeliui gauti objektyvios informacijos, kaip čia yra iš tiesų? Placebas ar indėnų ezoterinis išganymas? Kaip patikrinti Noni, Crocks, Actimel ir kitų vilioklių suktus teiginius?

Citata: “Nors Havajų gyventojai naudojosi indinės morindos galingomis gydomosiomis savybėmis tūkstančius metų, indinės morindos populiarumas visame pasaulyje išaugo per pastarąjį dešimtmetį, paskelbus naujausius mokslinių tyrimų duomenis, rodančius, kad indinė morinda gali būti veiksmingu vaistu nuo vėžio, analgetiku ir net pristabdyti senėjimo poveikį.” Jamam?

Štai visažiniai rašo, kad komerciškai šios indiško šilkmedžio vaisų sultys pradėtos platinti 1992-aisiais. Dabar tai - šimtų kompanijų miljardinis biznis. Ar toks lengvatikių patiklumo potencialas, ar stebukladarių sulčių veiksmingumo įrodymas? Nuo 2004 metų ėmė sklisti įvairių institucijų informacija apie nepagrįstas turbo-sulčių prekeivių apeliacijas į mokslinius gydomojo poveikio tyrimus ar įrodymus. Maža to, pasigirdo skundų apie sveikatą žalojančius šio augalo toksinus. Kaip ten bebūtų, akivaizdu, kad noni sulčių nauda ar žala yra menkai ištirtos.

Stebuklingų mikstūrų pardavėjai ne veltui šundaktariais vadinami. Ar neteisūs mes čia?

Patiko (0)

Rodyk draugams



Komentarai (4) apie "Stebuklinga sunka"

  1.   Povilas rašė:

    Man tai atrodo, kad tas havajietiškai - karakalpakiškas, ezoteriškai - analgetinis “vitaminas “Ū” nuo visų ligų” čia nelabai kuo dėtas. Visų šitų gydomųjų gaiviųjų “čemeryčių” įkyraus brukimo į galvas esmė - tai ne tik įvairaus plauko eliksyrais, bet ir sėkminga visokiais gardžiais, sielą ir kūną atpalaiduojančiais skinkiais prekiaujančios “Vynotekos” reklama per masines informacijos priemones, netgi pačiu “vaikiškiausiu laiku”

  2.   ENORCA rašė:

    (+1) Ėėė - ta senovinė reklama tai ne taip jau baisiai ir meluoja :) Tą patį, ką ji žada, ir šiandien ligoninėse daro.

    O kai dėl tų sulčių, tai pažįstami rezidentai pasakojo, kad karts nuo karto priimamajame dėl jų atsiduria koks “nukentėjusysis”. Visa esmė yra, kad ten, kur jos auga, vietiniai gyventojai yra per kartų kartas prisitaikę gerti ir valgyti šitus augalus. Tuo tarpu mūsuose nėra jų virškinimui reikalingų fermentų genų. Privatūs sulčių prekiautojai (kurie už L ima kelis kartus daugiau) rekomenduoja gerti po keliasdešimt mililitrų per dieną (nieko baisaus neatsitinka, suveikia placebo ir žmogus jaučiasi geriau), bet atsiranda gudruolių kurie kone visą tą litrą ir išmaukia sykiu. Ir suviduriuoja. Kai kurie taip smarkiai, kad, neatvežti ligoninėn, ir mirtų nuo dehitratacijos.

  3.   ilgius rašė:

    puikūs komentarai, draugai ;)

  4.   Mindaugas rašė:

    Zmones, nesileiskit kvailinami… nauda is ju nebet tik placebas, visa kita is pirsto lauzta. Pasakos sukurtos asmeniniams finansiniams rodikliams gerinti, o tikrai kazkam padeti. Gyslotis turi tu paciu iridojdu tik kazkodel niekas jo nuoviro negeria :) plius kaip platintojai sako “pasaulinio samokslo pries NONI dalyviai” teismai yra uzdraude skleisti erezijas apie ju nauda :)
    • Daugiau neskelbti, kad šis produktas arba jo sudedamoji dalis gali išgydyti bet kurias ligas arba padėti įgyti įmunitetą iki tol, kol tai bus patvirtinta JAV Maisto ir Farmacijos agentūros (FDA).
    • Neteigti, kad šis produktas gerina ar duoda kažkokią naudą sveikatai. Išskyrus tuos atvejus, kai įmonė gali įrodyti, kad teiginiai yra pagrįsti patikimais mokslininkų įrodymais.
    • Nenaudoti nepatvirtintų atsiliepimų apie savo produktą, nebent kompanija „Morinda“ turi faktų įrodančių savo produkto vertę. Kompanija „Morinda“ sutiko grąžinti pinigus vartotojams kurie pirko jų prekę. Sutartis taip pat nurodė, kad „Morinda“ privalės padengti 100,000 JAV dolerių tyrimo išlaidas.

Rašyk komentarą